Laugarren industria-iraultzan murgilduta gaude, eta horretan teknologia aurreratuak erabiliko ditugu. Garrantzitsua da gure ikasleen jakin-mina eta bokazio zientifiko-teknologikoak piztea, gizarteak eskatuko dizkien etorkizuneko erronkei aurre egin ahal izateko.
STEAM hezkuntzari esker, gure ikasleek 21. mendeko trebetasunak, kultura eta trebetasun zientifikoa eskura ditzakete, eta horiek behar izango dituzte, beren etorkizun profesionala zientzia eta teknologiatik igaro ez arren.
STEAM ikuspegia – Zergatik eta zer da-steam erronka bat?
Iraupena: 3,5 ordu (Elebiduna)
– Asinkronoak Online (aurretiko lana, online jarduerak…): 2 ordu
– Online saio sinkronikoa: 1,5 ordu (11:00 – 12:30)
Ebaluazio irizpideak:
Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
Ikastaro honetan ezarritako konpetentzia garatzea.
Ikastaroan modu aktiboan parte hartzea eta jarduera guztiak entregatzea.
Konpetentziak:
STEAM ikuspegia erabiltzea erronkak diseinatzerakoan.
Edukiak:
Euskadiko Lanbide Heziketako STEAM ereduaren elementuak.
Baldintzak:
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Online matrikulatu
STEAM ikuspegia 1 – 22_078IP
Saio asinkronoa Azaroak 2 – Azaroak 23 (120 min)
Saio sinkronikoa Azaroak 24 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
STEAM ikuspegia 2 – 22_079IP
Saio asinkronoa Urtarrilak 9 – Urtarrilak 25 (120 min)
Saio sinkronikoa Urtarrilak 26 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
STEAM ikuspegia 3 – 22_080IP
Saio asinkronoa Otsailak 1 – Otsailak 22 (120 min)
Saio sinkronikoa Otsailak 23 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
STEAM ikuspegia 4 – 22_081IP
Saio asinkronoa Martxoak 1 – Martxoak 29 (120 min)
Saio sinkronikoa Martxoak 30 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
STEAM ikuspegia 5 – 22_082IP
Saio asinkronoa Maiatzak 2 – Maiatzak 24 (120 min)
Saio sinkronikoa Maiatzak 25 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
Maker kontzeptutik – STEAM ikuspegia (lehen kontaktua teknologiarekin)
Balizko lehen esperientziak teknologiarekin:
– Fabrikazio aditiboa.
– Laser ebakitzailea.
– Elektronika.
– Big data – Datuen Analisis.
Iraupena: 3,5 ordu (Elebiduna)
– Asinkronoak Online (aurretiko lana, online jarduerak…): 2 ordu
– Saio sinkroniko presentziala: 1,5 ordu (16:00 – 17:30)
Ebaluazio irizpideak:
Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
Ikastaro honetan ezarritako konpetentzia garatzea.
Ikastaroan modu aktiboan parte hartzea eta jarduera guztiak entregatzea.
Konpetentziak:
4.0 teknologia ulertzea eta hauek zeharka erronketan landu daitezkeela barneratu.
Edukiak:
Euskadiko Lanbide Heziketako STEAM eredua lantzeko teknologia.
Baldintzak:
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Online matrikulatu
Maker kontzeptua 1 (fabrikazio aditiboa) – 22_086IP
Saio asinkronoa Urtarrilak 9 – Urtarrilak 25 (120 min) – Online
Saio sinkronikoa Urtarrilak 26 (Bilbo) – (16:00 – 17.30 / 90 min) – Aurrez aurrekoa
Izena eman
Maker kontzeptua 2 (elektronika) – 22_101IP
Saio asinkronoa Otsailak 1 – Otsailak 22 (120 min) – Online
Saio sinkronikoa Otsailak 23 (TKNIKA) – (16:00 – 17.30 / 90 min) – Aurrez aurrekoa
Izena eman
Maker kontzeptua 3 (Laser ebakitzailea) – 22_105IP
Saio asinkronoa Martxoak 1 – Martxoak 29 (120 min) – Online
Saio sinkronikoa Martxoak 30 (TKNIKA) – (16:00 – 17.30 / 90 min) – Aurrez aurrekoa
Izena eman
Maker kontzeptua 4 (Datuen Analisia) – 22_108IP
Saio asinkronoa Maiatzak 2 – Maiatzak 24 (120 min) – Online
Saio sinkronikoa Maiatzak 25 (TKNIKA) – (16:00 – 17.30 / 90 min) – Aurrez aurrekoa
Izena eman
*Tailer hauek ikastaro ez akreditatuak dira