ETekin HAndiko ZIkloek, ikasleek zikloan zehar garatu behar dituzten gaitasunak ahalik eta modurik esanguratsuenean barneratzeko eta garatzeko aukera eskaini nahi dute. Horretarako, ezinbestekoa da zikloaren egitura berrantolatu eta egokitzea, batik bat, landu nahi diren zeharkako gaitasunak zehaztuz eta horren araberako ebaluazio sistema bat eraikiz.

Ikaslea bere ikaskuntza prozesuaren arduraduna izan dadin, ikaskuntza prozesuan hausnarketa uneak txertatzea da modurik eraginkorrena, eta horretarako tresnarik egokiena feedback-a da (formala, zein informala). Hausnarketa honetan, bidelagun izango ditu bere ikaskideak eta irakasleak, beraz, informazio honekin guztiarekin bere hobetzeko konpromisoak eraikiko ditu.

Guía de Evaluación, Feedback y Calificación

Lan hau sistematizatu ahal izateko, eta erronken diseinuan hausnarketa uneak txertatzeko, honako bi baliabide jarri nahi ditugu zuen eskura. Alde batetik ebaluazio prozesua eraikitzen laguntzeko GIDA. Bertan, ebaluazio ikuspegia aurkezteaz gain, ziklo bakoitzaren egoeratik abiatuta hau garatzeko erraztu ditzaketen adibide eta norabideak aurkezten ditu. Bakoitzak izan ditzakeen abantaila eta desabantailak aipatuz.

Eta bestetik, jarraian ikus dezakezuen “ETHAZI; Feedback-erako estrategiak” dokumentua duzue. Bertan, aurrez aipatutako gomendioei jarraituz, ebaluazioaren ikuspegitik erronkaren diseinuan txertatu daitezkeen, dinamika, IKT erreminta, feedback-erako galdera, e.a. aurkituko dituzue.

Kontuan izan, bertan aurkitu dezakezuen informazioa, egiten ari zareten lana hobetzen lagundu dezakeen proposamen bat bilduma bat besterik ez dela.

Hemen dituzu zeharkako gaitasunak eta errubrikak eskuragarri.