Ethazi astea (2021)

Jardunaldi eta topaketa hauek ETHAZI inplantazio fasean ari diren irakasleentzako edo Ethazi testuinguruan esperientzia edo/eta prestakuntza dutenentzat daude pentsatuak. ETHAZIk dakarren ikaskuntza prozesua ulertzeko modu berrian aurrera egiteko gakoak eskaintzea eta partekatzea da asmoa.

13 formakuntza saio
930 pertsonak hartu dute parte

Eskerrik asko denoi!!!

ETHAZI ASTEA 2021

El modelo de aprendizaje FP Euskadi y sus mitos

Helburua:Euskadiko Lanbide Heziketako Ikaskuntza-eredua ezagutzea, eta horren inguruan dauden mitoak eta aurreiritziak identifikatzea eta argitzea.
Norentzat:Ereduari buruzko oinarrizko ezagutzak eta ezagutza aurreratuak dituzten irakasleentzat.
Iraupena: 1,5 ordu
Hizkuntza: gaztelania
Elementu gehigarriak:
– Aurkezpena

FP Euskadi Ikaskuntza Eredua eta bere Mitoak

Helburua: Euskadiko Lanbide Heziketako Ikaskuntza-eredua ezagutzea, eta horren inguruan dauden mitoak eta aurreiritziak identifikatzea eta argitzea.
Norentzat:Ereduari buruzko oinarrizko ezagutzak eta ezagutza aurreratuak dituzten irakasleentzat.
Iraupena: 1,5 ordu
Hizkuntza: euskara
Elementu gehigarriak:
– Aurkezpena

Praktika onak

Helburua: Gai ezberdinen inguruan ikastetxeen esperientziak ezagutuko ditugu.
Balioak 4.0: bi ikastetxek Balioak 4.0 nola lantzen duten aurkeztuko dute.
Steam: bi ikastetxek Steam gelan nola lantzen duten aurkeztuko dute.
FOL eta EIE: bi ikastetxek FOL eta EIE zikloko ikuspegian nola txertatu dituzten azalduko dute
IKT gaitasunak: bi ikastetxek gaitasun digitalekin egiten duten lanketa azalduko dute.
Enpresekin elkarlanean: bi ikastetxek erronketan enpresekin elkarlana nola bideratzen duten azalduko dute
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena: 2,5 ordu
Hizkuntza: euskara eta gaztelania

Irakasleon gaitasun digitalak ikaskuntzaren mesedetan

Helburua: Geroz eta ozenagoak dira Europatik datozen mezuak non irakasleen gaitasun digitalen inguruko akzioak eta eskuhartzeak eskatzen diren. Azken urtean guztion artean burutzen ari garen ikaskuntza prozesuaren eraldaketa digitalak, irakasleen gaitasun digitalak ditu oinarri neurri handi baten, baina ezagutzen al dituzu irakasle bezela etorkizunean beharko dituzun gaitasun digital horiek zeintzuk diren eta nola jarri ikaskuntzaren mesedetan?
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena: 1,5 ordu
Hizkuntza: euskara

Irakasleon gaitasun digitalak ikaskuntzaren mesedetan

Helburua: Geroz eta ozenagoak dira Europatik datozen mezuak non irakasleen gaitasun digitalen inguruko akzioak eta eskuhartzeak eskatzen diren. Azken urtean guztion artean burutzen ari garen ikaskuntza prozesuaren eraldaketa digitalak, irakasleen gaitasun digitalak ditu oinarri neurri handi baten, baina ezagutzen al dituzu irakasle bezela etorkizunean beharko dituzun gaitasun digital horiek zeintzuk diren eta nola jarri ikaskuntzaren mesedetan?
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena: 1,5 ordu
Hizkuntza: elebidun

Irakaskuntza Sortzailea

Helburua: Ondorengo galderei erantzuna ematea: ze egoeratan jarri behar dugu martxan pentsamendu sortzailea? Nola egin?
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena:  47 min
Hizkuntza: gaztelania

Erronken irakasle ereduko elementuen arteko lotura josten

Helburua: Erronken irakasle ereduan hainbat elementu aurkitu ditzakegu eta elkarren artean lotura bat egon behar du. Elementu hauek identifikatzea eta hauen artean egon behar duen lotura argitzea izango da saio honetako helburu nagusia.
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena:  2 ordu
Hizkuntza: elebidun

Lan taldeetako aktibazioaren garrantzia

Helburua: Erronken dinamizazioan hasierako ekintza taldeak aktibatzea da. Askotan, puntu honi ez zaio ematen merezi duen arreta: zergatik? Hemen aztertuko dugu nola landu daiteke hobeto lan taldeetako aktibatze- eta aberaste-prozesua.
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena:  1,5 ordu
Hizkuntza: elebidun
Elementu gehigarriak:
– Aurkezpena
Emaitzak

OLHn ETHAZIri itxura ematen

Helburua: Azken bi ikasturteetan Ethazi eta Oinarrizko Lanbide Heziketaren inguruan egindako hausnarketa eta lanaren transferentzia.
Norentzat: Euskadiko Lanbide Heziketako irakasleak.
Iraupena:  2 ordu
Hizkuntza: gaztelania
Elementu gehigarriak:
– Aurkezpena