Laugarren industria-iraultzan murgilduta gaude, eta horretan teknologia aurreratuak erabiliko ditugu. Garrantzitsua da gure ikasleen jakin-mina eta bokazio zientifiko-teknologikoak piztea, gizarteak eskatuko dizkien etorkizuneko erronkei aurre egin ahal izateko.
STEAM hezkuntzari esker, gure ikasleek 21. mendeko trebetasunak, kultura eta trebetasun zientifikoa eskura ditzakete, eta horiek behar izango dituzte, beren etorkizun profesionala zientzia eta teknologiatik igaro ez arren.
STEAM ikuspegia – Zergatik eta zer da-steam erronka bat?
Iraupena: 3,5 ordu (Elebiduna)
– Asinkronoak Online (aurretiko lana, online jarduerak…): 2 ordu
– Online saio sinkronikoa: 1,5 ordu (11:00 – 12:30)
Ebaluazio irizpideak:
Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
Ikastaro honetan ezarritako konpetentzia garatzea.
Ikastaroan modu aktiboan parte hartzea eta jarduera guztiak entregatzea.
Konpetentziak:
STEAM ikuspegia erabiltzea erronkak diseinatzerakoan.
Edukiak:
Euskadiko Lanbide Heziketako STEAM ereduaren elementuak.
Baldintzak:
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Online matrikulatu
STEAM ikuspegia 6
Saio asinkronoa Azaroak 2 – Azaroak 28 (120 min)
Saio sinkronikoa Azaroak 29 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
STEAM ikuspegia 7
Saio asinkronoa Martxoak 5 – Martxoak 18 (120 min)
Saio sinkronikoa Martxoak 19 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
STEAM ikuspegia 8
Saio asinkronoa Maiatzak 7 – Maiatzak 27 (120 min)
Saio sinkronikoa Maiatzak 28 (11:00 – 12.30 / 90 min)
Izena eman
Maker kontzeptutik – STEAM ikuspegia (lehen kontaktua teknologiarekin)
Balizko lehen esperientziak teknologiarekin:
– IA erabiltzen duten tresnekin interaktuatzea.
– Binilo-mozketa.
Iraupena: 3,5 ordu (Elebiduna)
– Asinkronoak Online (aurretiko lana, online jarduerak…): 2 ordu
– Saio sinkroniko presentziala edo Online: 1,5 ordu (11:00 – 12:30)
Ebaluazio irizpideak:
Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
Ikastaro honetan ezarritako konpetentzia garatzea.
Ikastaroan modu aktiboan parte hartzea eta jarduera guztiak entregatzea.
Konpetentziak:
4.0 teknologia ulertzea eta hauek zeharka erronketan landu daitezkeela barneratu.
Edukiak:
Euskadiko Lanbide Heziketako STEAM eredua lantzeko teknologia.
Baldintzak:
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Online matrikulatu
Maker kontzeptua 5 (GPTekin lankidetza gure ikaslegoaren eta irakaslegoaren gaitasunak zabaltzeko)
Saio asinkronoa Martxoak 5 – Martxoak 19 (120 min) Online
Saio sinkronikoa Martxoak 20 (11:00 – 12.30 / 90 min) Online
Izena eman
Maker kontzeptua 6 (Binilo-mozketa)
Saio asinkronoa Maiatzak 7 – Maiatzak 27 (120 min) Online
Saio sinkronikoa Maiatzak 29 (11:00 – 12.30 / 90 min) Hibridoa (aurrez aurreko edo online nahi duenak)
Izena eman
Aukeran (dagoeneko eskaini diren ikastaroak JAITSI edo BERRERABILI)
Maker kontzeptua 1 (fabrikazio aditiboa)
Maker kontzeptua 3 (Laser ebakitzailea)
Maker kontzeptua 4 (Datuen Analisia)
*Tailer hauek ikastaro ez akreditatuak dira