ELU IKASTETXEAN IKAS AUKERA eginda EOG gaitasunean hainbat lorpen adierazle lantzen dira.

Letra lodiz dauden lorpen adierazleak lantzen dira eta errubrikako lau mailetan daude banaturik

 

EOG gaitasuna

NORBERE IRAKASLE JARDUNA ETHAZI EREDUAREN TESTUINGURURA ERALDATZEN DU

A

Ereduaren oinarriak identifikatzen ditu

B

Norbere irakasle jardunean ereduak duen eragina ulertzen du

C

Ereduak eragiten dituen eraldaketak norbere jardunean aplikatzen ditu

D

Zikloaren ikuspegia duten Ereduaren eszenatokietara bideratzen da

A1Ereduaren oinarrizko elementuen EZAUGARRIAK ezagutzen ditu.

A2Ereduaren elementuen ZERTARAKOAK ezagutzen ditu.

A3 – Irakasleak erronken ezaugarriak zerrendatzen ditu.

A4 – Ebaluazio mota desberdinen (Auto, CO eta Heteroebaluazioa) zertarakoa ezagutzen du.

A5 – Eredua aberasten duten beste ezaugarri batzuk ezagutzen ditu: balioak, STEAM, ekintzailetasuna, eraldaketa digitala…

B1Ereduaren helburua ulertzen du.

B2 – Gaitasunak garatzearen garrantzia ulertzen du.

B3Ikaskuntza kolaboratiboaren garrantziaz jabetzen da.

B4Zikloko moduluek ibilbide intermodularrean integratuta egon behar dutela ulertzen du.

B5Ebaluazioa eta kalifikazioa bereizten ditu.

B6Irakasle taldeak talde gisa lan egitearen beharra ulertzen du.

B7 – Irakasle taldeak ikaskuntza-prozesuan duen bidelagun rola ulertzen du.

B8FP Euskadiko Ikaskuntza Ereduaren elementuen elkarren arteko erlazioa ulertzen du.

B9Erronkako 11 pausuak bere irakasle jardunean duen eragina ulertzen du.

B10 – Feedback-a eta hausnarketaren garrantzia ulertzen ditu.

B11 – Ikaskuntza esanguratsuagoa izateko bidea ulertzen du (ezagutu, ulertu, aplikatu, ebaluatu).

C1 – Ikaskuntza ibilbidea eta moduluaren ikaskuntza emaitzak erlazionatzen ditu.

C2 – ETHAZI 11 urratsak erronka bat dinamizatzeko tresna gisa erabiltzen ditu.

C3Ikasle taldeak dinamizatzeko teknika desberdinak experimentatzen ditu.

C4Ikaskuntza lortzeko bere heziketa-zikloaren lan-errealitatetik hurbil dagoen egoera irekia, eta motibatzailea planteatzen du.

C5 – Feedback-a esperimentatzen du.

C6 – Ikaskuntza ibilbideak diseinatzen ditu (errubrikak).

C7 – Hausnarketa, ikaslea bere ikaskuntzaren arduradun eta jakitun izateko tresna gisa erabiltzen du.

C8 – Sormen teknika desberdinak esperimentatzen ditu.

D1Zikloa Ethazi ereduaren baitan diseinatzeko prozesua ulertzen du.

D2 – Ereduaren araberako irakasle-taldea sortzeko prest agertzen da.

D3 – Helburu komunak lortzeko bere zikloko beste irakasle batzuekin kolaboratzen du .

D4 – Zikloko konpetentzia bat sortzeko aukera bistaratzen du, hainbat moduluren ikaskuntzaren emaitzen bidez.

D5 – Eredua ikastetxeetara eta euren zikloetara hedatzeko sarea ezagutzen du:
Irakaslea
Zikloko koordinatzailea
Ikaskuntza koordinatzailea
aRitua
Tknikako dinamizatzailea